I cannot walk in these shoes, they hurt my toes

Ok, hej. Jeg har ikke blogget på lenge nu(ok, noen dager da), for jeg hadde egentlig slutta med denne bloggen og laget meg en på blogg.no i stedet. Men så fant jeg ut at denne er egentlig finest, såo; here I am! Nå hører jeg på Maria Mena(<3) og ser på klær på ginatricot.com(enda mer <3<3<3), som åpner i Haugesund om ei uke. Jeg har planer om å poste de bildene jeg lovde på søndag, de fra klasseturen på hovden. Det var jättekos!

Kjerstin, Ellen Elise, Marthe, Ingfrid Helen


Benedicte, Lisa(bak), Ellen Elise, Linn Helen


Meg och Benedicte i bunnen av skitrekket


Line och Lisa leker seg i trærne


Hansen (midten) koser seg med Ellen Elise och Benedicte


Alle hadde brillz, untatt Linn Helen, for hun måtte late som. F.v: Lisa, Ellen Elise, Emilie, Line, Linn Helen

I morgen klokken 1315 reiser jeg med Haukeliekspressen til Odda, nærmere bestemt til Ingrid Louise som skal konfirmeres på lørdag. Det blir fint, for jeg savner henne masse. Blir ikke så ofte at vi sees når vi bor to-tre timer fra hverandre, lsm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0