Fredagsbarn gjør alle glade

Gjør jeg alle glade? Jeg vet ikke, men jeg er ikke personen som gjør folk sure eller sinte med vilje, så det er vel noe rett i det. Og jeg krangler ikke med folk, ikke en gang foreldrene mine.



I dag har jeg vært på det siste offisielle Nu-møtet før sommeren, altså sommeravslutning. Siden det også var avsutning med ung.redaksjonen i avisa, kom jeg litt sent, men akkuratt i tide til å bli med på Lothe's. Det var fint, men sjenert som jeg er, satt jeg for det meste bare i sofaen/stolen og smilte. Eller, det er litt galt å si sjenert, for det er jo ikke det at jeg blir flau med nye folk - jeg har bare så lite å komme med i en samtale mellom masse mennesker som jeg ikke kjenner veldig godt, som har kjent hverandre i mange år og har mange morsomme minner sammen. Men jeg kommer vel inn i det etter hvert, det er jo bare slik jeg er. Slik de fleste er, egentlig. Tror jeg.

Kan noen gi meg noen titler på fine bøker jeg kan låne på biblioteket og ha med meg til Roma? Jeg hadde så mange jeg skulle lese, men nå kommer jeg ikke på noen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0