Time now to spread your wings

I kveld og i natt skal jeg lese Twilight. Jeg har begynt å lese den på nytt, men det er ikke like fint som første gangen da jeg ikke hadde sett filmen. Nå husker jeg bare hvordan scenene ser ut på film, og ikke hvordan de skulle være i hodet mitt. Og det at alle har sett filmen og elsker historien pga. det ødelegger litt også. Men for all del; filmen er kjempebra, den vant jo kjempemange priser på mtv movie awards. Og det kiler i magen når jeg ser den. Men det er ikke det samme, bøkene og filmen er helt forskjellig.


Kristen Stewart virker som ei sinnsykt kul jente, og hun er en god skuespiller
Foto Ellen von Unwerth

Kommentarer
Postat av: Maiken

SV: Jeg likte trailern :o Men, ja. Kanskje litt skuff. håper de ikke har tatt seg for mye friheter.

Ah, det er noe spesielt med twilightserien altså. Shitt. Jeg hadde bestemt meg for å IKKE bli hekta, men vips! Huff!



P.s får ikke til å bli venn med deg :o

2009-06-08 @ 17:14:21
URL: http://www.tivoliet.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0