21 guns

Åh, hvorfor har jeg ikke begynt å trene før? Det var kjempekjekt og tungt, men jeg likte det(!!!). Nå har jeg bestemt meg for å bruke opp min gratis uke, for så å kjøpe månedspass(er det dét det heter?) som varer akkurat frem til jeg reiser til Roma. Deilige, fine Roma. Jeg gleder meg helt villt, og nå skal jeg komme litt i form til ferien også. Jeg har fått litt panikk i siste liten, men alt hjelper, hæ?

Som alle andre bloggere (føles jeg hvertfall), har jeg lagt min elsk på den nye Green Day-låta 21 guns. Sjekk den ut da vel, den er fin.




Foto Kate Moss by Mario Sorrenti


Kommentarer
Postat av: Julie

Kate Moss er fin.

2009-05-20 @ 22:05:41
URL: http://juliepedersens.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0