Eg e så jysla stolte av å verr haugesundar nåken gånger

Send sms 2 til 26400 - det har jeg gjort, for ikke mindre enn 60 kroner.







Måtte det beste laget vinne(les: TEAM HANNE). Jeg blir så stolt av å være fra Haugesund og av å se Magnus og mannen som var leder på leiren jeg var på i 6.klasse på tv, og jeg er stolt av å være fra samme by som dem (hele koret, altså). Også er det litt kult at de heter Team Hanne. Eller at Hanne Krogh heter Hanne (og at hun liker mitt navn, he he). Jeg er så sinnsykt stolt, og de må skal vinne. Send sms 2 til 26400, og hei på det beste koret!!!!!11111oneoneoneeleven edit: TEAM HANNE VANT DET STORE KORSLAGET!!!

Kommentarer
Postat av: ÅSNE

KOm i håg mig - lars winnerbäck?



Team Hanne var de flinkeste!

2009-05-03 @ 17:55:02
URL: http://ffktingen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0