Jeg lukker bare øynene mine

Og håper at alt er borte når jeg åpner dem igjen. Satans mensen. Satans skole. Satans meg. Satans verden. Hvis jeg kommer opp i matte (skriftlig eksamen) begynner jeg sikkert å grine og får anfall (under eksamen, altså). I stedet for å ha orientering i dag lå jeg på sofaen/i senga til mamma og vrælte og skreik og grein ikke så veldig lite. Og min kjære gymlærer ble sur fordi jeg ikke møtte opp, og sa (til Benedicte) at de som vipper kan rykke ned. Jeg hater deg, Geir. Skulle ønske jeg kunne gitt deg mensen. Satan, nå griner jeg igjen. Jeg er veldigveldig sur og irritabel og ustabil i dag, enda jeg sov et par timer tidligere på dagen.



The girl in my mirror is crying tonight,
and there's nothing I can tell her to make her feel alright

Kommentarer
Postat av: ingrid louise

KVIFOR er du aldri sånn når eg er med deg, sånn at eg kan trøste deg?

2009-05-06 @ 00:48:57
URL: http://www.bigmouthmadness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0