Mange varme tanker til deg



Skjønne Malene (t.v på bildet, her sammen med hennes bestevenninne Kjerstin) fra klassen min har nesten ikke vært på skolen siden i høst, hun har vært syk i ni måneder og ble for litt siden diagnosert; Malene har ME. Hun har så lenge som jeg har gått i klasse med henne (tre år) vært ei hardtarbeidende og skoleflink jente, og jeg blir så trist av at det er akkurat hun som har fått denne sykdommen som gjør at hun ikke kommer seg noen vei i livet. Det er en fæl sykdom generelt, uansett hvem som får den. Jeg tenker på deg, Malene - og jeg håper du snart blir bedre nå, og etter hvert helt frisk igjen. Hun er ei flott jente, som jeg dessverre ikke har hatt tid til å bli så veldig godt kjent med.

Add: Malene fyller forresten 16 år i dag; gratulerer!


Kommentarer
Postat av: René

Min mor har hatt ME i mange år, og et annet familiemedlem fikk det diagnosert for rundt et halvt år siden. Når det gjelder sistnevnte (hun er 19 år) dro hun på et slags healingkurs i Oslo hvor man lærer å leve med ME og lærer teknikker som gir mulighet til å få energi til å takle hverdagen. Etter at hun var på dette kurset har hun så og si vært en helt normal ungdom igjen. Jeg kan sjekke hva kurset heter, det er mange som har blitt mye bedre av det! Håper hun kommer seg!

2009-05-11 @ 20:30:58
URL: http://drue.blogg.no
Postat av: René

Lightning proces heter det (ungå skrivefeil jeg suger i engelsk). Det er jævlig dyrt, men om hun blir bedre av det er kostnadene selvfølgelig verdt det. Bare et tips!

2009-05-11 @ 20:40:33
URL: http://drue.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0