Dance, dance, dance

I går kveld var jeg i byen på konsert med Rita Eriksen og Team Hanne, i bursdagsselskap til denne:


Den fyller 70 år i mai 2009 (altså denne måneden), og den har visst fått en pris for å være Norges fineste buebro.

Rita Eriksen drøyde konserten sin litt vel langt, så det ble veldig sent og kaldt da både hun og koret var ferdige, men de var flinke da. Og ellers så er jeg ferdig med engelsk eksamen nå, og jeg tror det gikk veldig bra. Det var fine oppgaver, og jeg skrev om Romeo og Juliet (egen historie da seff).

I dag blir det grillings (og kanskje litt bading?) med Eivindsvannet. Siden kameraet mitt har streika får dessverre ingen av mine mange lesere se på. Elsker fantastiske og ryddige innlegg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0