La valse d'Amélie

Wtf, er piratebay hemmis i dag, eller finnes ikke Amélie from Montmartre der? I så fall, er det noen som har veldig lyst til å låne meg den? Eller kjøpe den til meg? :*



Åå, musikken er så fin, og alle sier at filmen er så fin at jeg har kjempelyst til å se den! Også blir jeg så glad av fine ting, fin musikk, fine filmer, fine setninger og ting generelt som er fint og gjør en glad. Derfor liker jeg så godt denne konkurransen til hjartesmil. Jeg har ikke deltatt selv, men det er så fint å lese på alt som gjør folk glade på grå dager, og jeg må vel inrømme at jeg lager meg små notater inni hodet mitt til neste grå dag som måtte komme min vei.

♥♥♥ Btw elsk med helg midt i uka ass ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: kristin

helg, ja HEARTZZZZZZ

eg o like fine ting, ofc :D heahea. du òg e ein fin ting, elle, persooon

2009-05-21 @ 12:19:58
Postat av: SHEERBLONDES

Hej :)



vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.





/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-21 @ 12:27:48
URL: http://www.sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0