Speeding cars

Å jeg er så jævlig trøtt, men jeg orker ikke sove helt enda. Jeg dro direkte på fylkesstyremøte (NU) da jeg kom fra Utsira, og kom ikke hjem før omtrent klokken ni. + lite søvn i natt (men allikevel mer enn de fleste). Men nå har jeg masse planer å fylle inn i planleggingsboka mi, hvertfall (debatt, Stavangertur, seminarer osv.). Utsiraturen var ikke fantastisk, men ikke fæl. Vi ble bedre kjent, jeg spydde på noen medelever (lol, unnskyld) og vi var en gjeng som tok oss en tur på øya for å lete etter spøkelser på natta. Vi fant ingen, ikke en gang i kirka. De har masse spøkelseshistorier der, ser'uuu.

Åå jeg er så down. God natt


Kommentarer
Postat av: mia eline

ooh skummelt D: men hei, du må bli glaad! for du er fiiin <3

2009-08-29 @ 17:16:05
URL: http://miaeline.blogspot.com
Postat av: may lisbeth

Haha, fy faen. Jeg ser ikke for meg deg spy på noen..

2009-08-30 @ 10:19:32
URL: http://www.mayaatm.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0