Kvällens sista cigarett

Jeg har en hvit, liten sovepille. Guuuuud så godt det skal bli å sove ordentlig. På natten. Uten å bli vekket før jeg våkner av meg selv i morgen.

Det er litt merkelig - jeg føler meg så sliten og utbrent akkurat i dag. Jeg har ikke gjort noe på lenge som kan resultere i det, så det er nok sikkert bare søvnmangel. Og kvalme og tretthet. Jeg har pakket kofferten min og planlagt antrekket for i morgen natt/fredags morgen. Jeg har kjøpt to filmer som jeg skal se i morgen kveld før vi reiser, og jeg er egentlig ganske klar for Roma. For jeg reiser snart til Roma. Et døgn + litt til, så reiser jeg. Jeg. Roma. Fantastisk!



Kvällens sista cigarett nu, innan jag lät sovpillan gli ner min hals


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0