Living is easy with eyes closed

I hele helga har jeg vært på NU-seminar, og i går da jeg kom hjem var internettet nede. Jaja. Jeg kunne ha skrevet kjempemasse om alt jeg har gjort og lært, men jeg skal la være, det hadde nok blitt litt for kjedelig. Men jeg skal skrive som så at jeg har møtt mange kule mennesker, lært masse jeg ikke alt kunne, hatt det kjempekjekt og blitt med i fylkesstyret til NU uten å være medlem en gang. Jeg ble vervet i dag, da. Og i dag er det faktisk europas vinddag, så vi har hatt aksjon og delt ut fine vindmøller.

Fin helg, altså ♥



Og jeg har fått meg en ny favorittfilm, eller, den er høyt oppe på den ikke-eksisterende lista hvertfall. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri har sett Across The Universe før, den er jo helt fantastiskt fin!

Kommentarer
Postat av: marte

Jeg sa jo du måtte se den filmen :>

Den er jo drit fin og det er mange fine mennesker i den :D<3

2009-06-27 @ 20:45:18
URL: http://xsyndromet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0