Quiet exit

Bare få dager før muntlig eksamen har jeg prestert å bli syk. Fantastisk. Så nå propper jeg i meg masse c-vitaminer, pastiller, nesespray, sorbétis, og gjør rett og slett alt jeg kan for å bli frisk til fredag. Det er nok en miks av lite søvn, sommerklær i kaldt og fuktig vær og Linn Helen som har smittet meg. Men ellers går hvertfall karakterene rett vei. Om jeg får 5 i engelsk muntlig har jeg 10 femmere av 14 mulige, hvor resten er firere. Oh joy!

Til helga er det Strawberry fields forever med nu, hvor det er lovd masse jordbær og konsert med Jim Stärk og Elvira Nikolaisen. Det blir nok kjempekjekt! Ikke minst fordi jeg skal være med Ingrid Louise fra fredag til mandag. Jeg har bare ikke meldt meg på enda, skal gjøre det i kveld.


Foto flickr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0