Eg ser dagar komma og dagar gå,

mens eg vente i ein våken drøm

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker og føler for tiden. Og jeg aner ikke hva jeg skal skrive. Jeg begynner å føle meg så smålig syk, også er mensen min sein (er ikke gravid nei) - så jeg får sikkert den når jeg er på Malta (=jeg dør). Håper jeg kan stresse den vekk.

Jeg har vært ute og spist middag sammen med tante og onkel i dag, for å "feire" at jeg er ferdig med ungsomsskolen. Også har jeg arvet et nydelig smykkesett (smykke + øredobber(skal visst få armbånd og enda et par øredobber til også)) av tante, med ekte perler og en fin, grønn safirstein i.



ilu tante!

Kommentarer
Postat av: kristin

ta sånn tablett-ting så utsette det ei uka eln då? :D:D

2009-07-08 @ 14:48:49
URL: http://hypnoticandmagic.blogspot.com
Postat av: Hanne

Too late, det kom i dag. Pluss at eg e vekke litt over to uker, så .. jea. Men det versta e over te eg komme te Malta da, tror eg :-)

2009-07-08 @ 22:31:17
URL: http://porcelaincastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0