Ciao bella

På alle blogger klager de over at det er så varmt, eller så elsker de det. Men alle har noe å si om finværet, hvertfall. Dere som elsker det sånn: i Roma var det 35-40 hver dag og jeg DØDE nesten. Dere andre: Det var så mye varmere (ok ikke så veldig sikkert) i Roma så ikke klag!!! He-he, jeg takler ikke altfor-varm varme, så jeg skjønner ikke hvorfor i alle verdens dager jeg har bestemt meg for å reise til Malta på språkreise. Jeg liker jo nesten ikke å bade, en gang. HMHMHMMM..

Men men men. Italienere er selvgode og flørtende og de synger til meg hvis jeg ikke vil kjøpe noe fra boden deres og æææ. (Ok, alle synger ikke, bare han ene.) Jeg har på meg pysj og morgenkåpe og har ingen verdens peiling hva jeg skal finne på. Jeg gidder ingenting men jeg er så rastløøøs at jeg skriver et fantastisk blogginnlegg.

Jeg vil ligge i den store parken med min beste venninne (missu ♥) mens vi ser på skyene og fniser.

HEI JEG KOM INN PÅ MEDIA OG KOMMUNIKASJON


Kommentarer
Postat av: ingrid louise

det var veldigveldig fint.



lets do it again.

savner dich supermasse!

2009-07-04 @ 14:06:37
URL: http://www.bigmouthmadness.blogspot.com
Postat av: Julie

Jeg vil gi deg en bamseklem, fordi du er koselig!

2009-07-04 @ 14:23:18
URL: http://juliepedersens.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0