Be the change you want to see in the world

Jeg studerer Mohandas Mahatma Gandhi til en muntlig fremføring i engelsk i morgen. Og jeg må også lage ferdig filmen med Linn Helen i morgen, for standpunktkarakterene skal settes i helga. Og neste uke skal jeg ha eksamen og Ole Johan (lærer) snakker ikke om annet enn hvordan vi skal gjøre det bedre enn vi pleier +++. Så sier han det samme 123947 ganger, bare fordi vi ikke har noe annet å finne på.

Jegkjedermegsåmassemenjegmåbliferdigsnart. Altså, Gandhi er veldig interessant han, men akkurat nå bryr jeg meg ikke. Jeg leser heller fine blogger og hører på musikk jeg er lei av, mens jeg finner en og annen ny setning om Indias kjære helt. Og ja, jeg må vel sikkert ha fremføring om Thailand i morgen også, men den er ca klar. Åh, så godt det skal bli når eksamen er over!


Superonsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0