Now I've found my way out of Egypt

♣ Jeg har vært på grilltur med klassen + 10a
♣ Jeg har blitt smålig solbrent på armene, nesen og kinnene
♣ Jeg har vært i byen og på Oasen, og jeg har kjøpt ei tøff t-skjorte på BikBok til 49,-
♣ Jeg har farget håret
♣ Jeg har gjort veldig lite ...
...i dag

I morgen er jeg ferdig på Skåredalen barne- og ungdomsskole 4 evah. Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig, jeg. Jeg gleder meg til å få ferie og til å begynne helt på nytt til høsten, men jeg gruer meg til å begynne på nytt og jeg kommer til å savne både skolen(!!!) og elevene. Og lærerne, på er rar måte. I morgen er det avslutning og vitnemålsutdeling, etterfulgt av sommerparty på Håvåsen.



I kveld hører jeg på Vamp, Bjørn Eidsvåg og Elvira Nikolaisen. Jeg har det så fint nå om dagen

Kommentarer
Postat av: ingrid louise

vedder på at du har det fint bare fordi det er sommer, og sommer = mye tid med meg <33

2009-06-17 @ 16:31:25
URL: http://www.bigmouthmadness.blogspot.com
Postat av: kristin

ouh, kass farge? :D

eg o farga håre her ein dag, hihoha

2009-06-18 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0