Goodbye Norway, hello Rome

Om fem timer sitter jeg i bilen. Om syv timer er jeg på flyplassen. Det kiler i magen. Om åtte og en halv time sitter jeg på flyet, og den herlige følelsen av ferie inntreffer. Om et døgn er jeg i Roma, og det har sikkert ikke gått helt opp for meg at jeg er i Roma. Jeg er spent på hvordan ting blir der nede - spesielt min hemmelige nikotinavhengighet. Hahaha. Men på en eller annen måte, skal jeg klare det. Og jeg skal shoppe, og se nesten alt masse av det som finnes der nede. De som reparerer kameraet mitt lovde at jeg skulle ha fått det tilbake i dag, men har jeg det? Nei. Så da blir det en blanding av bilder med analogt kamera og et dårlig digitalkamera (det er egentlig ikke dårlig som jeg gir det creds for, jeg er bare vant med så mye bedre kvalitet). Åååå jeg gleder meg!


Ingrid Louise, jeg savner deg så masse -
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Julie

jeg har ikke begynnt enda. Men jeg gleder meg, kan gi en lyd litt inn i boken. :)

2009-06-25 @ 21:59:01
URL: http://juliepedersens.blogg.no
Postat av: ingrid louise

EG SAKNAR DEG ÒG!

2009-06-26 @ 00:12:39
URL: http://bigmouthmadness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0