I keep it steady, 'cause steady's how I'm feeling

Gjett hvem som er ferdig med presantasjonen sin om valg og verdier? JEG. Det er så deilig, også betyr det at jeg får gått på trening i kveld. Hysj jeg er ikke syk. Nå skal jeg lese litt, danse i en time (nytt program på fønk nå, jess!!!), for så å lese sammen med Linn Helen og så skal jeg sove masse.

Det er så rart at jeg bare har tre 'ordentlige' dager igjen på Skåredalen skole, og de er ikke ordentlige en gang. De består kun i rydding, grillings og avslutning. For et år siden kunne jeg nesten ikke vente med å bli ferdig på den skolen som jeg var så lei av, og jeg gledet meg kjempemasse til å bli kvitt den klassen som jeg så absolutt ikke likte meg i. Men nå ... jeg vil ikke slutte på Skåredalen skole, og jeg liker meg faktisk i klassen (hadde vi fjernet 3 personer (nevner ikke navn), hadde den vært perfekt). Du vet ikke hva du har før du mister det, er det ikke det de sier? Jeg kommer til å savne disse dagene så sinnsykt masse. Jeg-vil-ikke-være-ferdig-enda. Men samtidig skal det bli fantastisk med sommerferie: Rockfest, Roma, Malta, Ingrid Louise, Kaizers Orchestra og alle de planer jeg måtte legge.


Kommentarer
Postat av: René

HEI! Når er det Kaizers?! :D

2009-06-11 @ 20:02:50
URL: http://drue.blogg.no
Postat av: ingrid louise

hihi. husk at vi skal bade i fontenen snart.



btw!!1

du må nok henge med meg fra to til seks i på søndag.

2009-06-11 @ 21:54:23
URL: http://www.bigmouthmadness.blogspot.com
Postat av: Hanne

Oishit, det skal vi :D

Looking forward to it!

2009-06-11 @ 22:28:01
URL: http://porcelaincastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0