Bloom



I dag har jeg vært i Stavanger og hatt det kjempefint med mamma. Jeg har hatt en kleskrise hvor jeg har hatt aøt for lite klær og ikke funnet noe-som-helst her hjemme, men i Stavanger fant jeg mye fint. Jeg har kjøpt meg fire nydelige sommerkjoler, en i XS. Det er så rart å ha et klesplagg i XS, men det er ikke fordi jeg er den størrelsen, men fordi størrelsene var rare og M var for stort. Jeg har også kjøpt meg en nydelig topp/kort kjole, ei fi veske, et smykke, en hvit singlet, en sort tights og litt fine ting til å ha i kjellerstuen min.

I Stavanger var det musikkfest i dag, så det var mange fine artister som spilte fin musikk rundt om i hele sentrum. + noen ikke så fine. Jeg fikk ikke med meg navnene, men tror de på bildet heter Pål/Paul og Espen. De var i hvertfall fine.

Alt i alt en veldig fin dag. Og neste uke er det muntlig eksamen, og på fredag blir det mest sannsynlig klassefest. I helgen skal jeg på Natur og ungdom- seminar(!!!), og jeg tror det blir fint. Strawberry fields forever ♥ Også er det Rockfest Haugesund om to uker, og om tre uker er jeg i Roma. ALT ER SÅ FINT ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0