Never say never

Det fantastiske været skal bare vare til og med i morgen, så skal det bli to uker med dårlig vær, for det har naboen min lest. Jeg gleder meg (næææt). Men nå i dette øyeblikk er de dagene her som vi har drømt om hele vinteren, de dagene hvor vi kan gå tyntkledd og fremdeles være varme. De dagene hvor vi bader, soler oss og spiser vannmelom. Det er fantastisk. Jeg håper naboen tar feil, og at finværet fortsetter helt til midten av august.

Mens alle nyter det flotte været, sitter jeg i skyggen og gjør skolearbeid. Inni mellom, hvertfall. Og jeg fryser(!!!).

Holder bensinstasjoner åpent på søndager og helligdager? Jeg tror jeg må sykle opp på esso en tur senere i dag, skjønne'ru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0