Champagne Supernova

Lyspunkter denne helgen:
♥ Jeg har (endelig) kjøpt (ok fått av mamma) ei kjempefin dongerijakke
♥ Jeg og Elise (min søster) har funnet oss en favorittkafé i Stavanger

♥ Random snikksnakk med en random dude i en random heis

♥ Jeg fikk klem av den ene bamsen i Kongeparken, helt uten å spørre

Neste år tror jeg at jeg skal søke sommerjobb som den ene bamsen i Kongeparken (den med pysj, eller jenta), sånn helt serr. Da kan jeg danse og klemme barn og voksne, og spre litt glede og kjærlighet i hverdagen til folk. Jeg vet jeg ble glad av bamsene i dag hvertfall.


Jeg har endelig smakt urge intense! Ett ord: nam



Åh så sinnsykt fin


Ingve Gran fra Norske talenter (han som imiterte Jokeren +++ ja) stakk innom Kongeparken. Kjempeflink, men ikke såå flink til å showe. Men det var hans første gang (bortsett fra på tv ofc), så det er greit.


Hejdåååå!

Btw: Ida Wulff (trenger vel ikke url'e engang) har skrevet om at det nå koster 1 n.krone å logge seg inn på sin konto på blogg.no. Haha, suckersss! Snart kommer det vel enda flere nordmenn enn det allerede er på blogg.se.

Btw2: Fantastisk bildekvalitet med mamma og pappa's kamera, vet det :*

Btw3: Var på møte om språkreisen jeg skal på i dag, og nå gleder jeg meg masse. Skal drikke minst 2 liter vann hver dag og smøre meg med solfaktor 30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0