i need shine

Jeg er kjempetrøtt og kvalm nå, men jeg har hatt det kjempefint på Hovden i helga. Jeg skal spare verden for å skrive alt koselig vi gjorde på, men jeg har planer om å poste litt bilder i morgen (gidder ikke legge dem innpå pcen i kveld). Nå hører jeg på Laura Marling, hvorav tittelen på innlegget er fra sangen jeg hører på. Hun har veldig fin musikk, anbefales masse. Nå skal jeg dusje for alltid helt til jeg dør, cya :*



Btw så har jeg brukt sinnsykt masse penger på dritt denne helga, ca bare mat og litt snop og kaffe og ... kalorier.               

Kommentarer
Postat av: kristin

totally agreed me bilde så e på innlegge, k9zf9z!

hovden e gøy :D

2009-04-20 @ 14:31:09
Postat av: kristin

totally agreed me bilde så e på innlegge, k9zf9z!

hovden e gøy :D

2009-04-20 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0