Intro

Hej! Jeg er Hanne og jeg har blogget i circa et år nå - den siste tiden (dvs. noen måneder) har jeg blogget her. Jeg sitter i morgenkåpe, til tross for at det er kveld. Jeg har hatt på meg den i hele dag, og med jevne mellomrom dør jeg av hetekav. Jeg hører på Jenny Wilson's nyeste album (på spotify ofc), og jeg venter på at klokken skal bli 21:30 - for da skal jeg se på Harry Potter and the Sorcerer's Stone på tv3. Harry Potter er så fint - og grunnet at jeg bare har HP1 på vhs, og at den er dubbet til norsk, har jeg ikke sett den på evig lenge. Harry, Hermione og Ron er så skjønne når de er små med pipestemmer! Jess. Jeg tror jeg skal gå inn for å lære meg hvordan jeg skal lage egne design og lage HTML-koder og liknende. Om noen har veldig lyst til å hjelpe meg på veien så sitter jeg her med åpne armer.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0