Happy up here

Huhej. I dag har jeg stått på slalåm! Jeg er best i verden til det, lover. Martine stakkar var nede i bakken da jeg var nesten hallveis. Men jeg kan skylde litt på snøen, som var kjempedårlig. Også kan jeg skylde litt på at jeg ikke har stått på ski siden starten på 2007, og at jeg ikke hadde stått så mye før det heller. Alt i alt var det ganske kjekt, ganske perfekt vær og ganske flott generelt. Og jeg tok alle heisene (t-heisen og!!!) , og jeg rant i alle bakkene (noen var ganske bratte (synes jeg, da)). Men å renne uten hansker og falle litt masse. resulterer i sår og utslett på hendene. Hm, merksnodig...

Ute er det junivær og kjempevarmt, så jeg vil egentlig ut å nyte det, men jeg orker ikke. Og i morgen har jeg sikkert kjempevondt i hele kroppen, men det er ok for fredag-søndag skal jeg på klassetur til Hovden. Det blir sikkert ganske fint, og værmeldingene er nydelige har jeg hørt.

I kveld skal jeg gro superonsdag, dusje og sove. + kose meg litt med röyksopp og Harry Potter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0