Humørsvinger

I dag da jeg kom hjem med bussen ble jeg så kjempesur og forbanna at jeg nesten gråt. Men nå er jeg bare i et veødog dårlig humør, men jeg trøster meg med mat og is. Det hjelper ikke så masse å tenke på den tre.timers matteprøven og gloseprøven i spansk i morgen, da. Temabytte: Jeg har akkurat fått høre at Kaizers kommer med en 'overraskelsesplate' til fansen i morgen, som kun skal være i butikker en uke. Den er fylt med overskuddsmateriale fra de andre platene deres, og de har aldri før vært spilt inn. Gjett hvem som skal på platekompaniet i morgen, da? =D=D=D
Denne helga har jeg fått oppleve Odda's sanne jeg, og jeg har vært i konfirmasjon hos Ingrid Louise puseh.


Ingrid Louise og hennes søster, Cecilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0