in a world gone sad you will be fine

Det er greit med en dag i mellom hvor du ikke gidder å sminke eller kle deg, og du spiser mengder med is og gjør absolutt ingenting. Men når disse dagene kommer oftere og oftere, og du klarer så vidt å konsentrere deg om den ene lille leksa du har fått på to uker, selv om du ikke har noe annet du skulle ha gjort, da blir det for mye.


Jeg hører på Thomas Dybdahl. Hvorfor har jeg aldri hørt noe særlig på han før? Det er jo kjempefint. Han er kjempefin. Og hei - på fredag reiser jeg til Stavanger og er der til søndag, og på lørdag skal han spille. I Stavanger. Heihei Thomas, kanskje jeg kommer på besøk? Kanskje.

Kommentarer
Postat av: mia eline

jeg har sett han live :D han er fantastisk! du burde dra og se han :]

2009-08-30 @ 22:43:31
URL: http://miaeline.blogspot.com
Postat av: ingrid louise

HANNE.

Why havent u told me?!?!?!?!

2009-08-31 @ 07:31:17
URL: http://www.bigmouthmadness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0