1 ting du sikkert ikke visste om meg:

♥ Jeg elsker egentlig astrologi. Stjerner, universet, planeter, stjernetegn, osv. Det er ganske tungt stoff å sette seg inn i, men når jeg først kommer litt i gang elsker jeg det. Som f.eks nå leser jeg om stjernetegn. Jeg er født i Jomfruen:

"For det første holder de et lavt støynivå. Han(/hun) er ikke av den snakkesalige typen, og ser litt ensom ut."

"Denne jenta har en mental sperre når det gjelder å innrømme at hun tar feil, derfor er det smartest å ta skylden med en gang. I de fleste tilfeller har hun rett også - så hvorfor kjempe?"

"Det er sant at hun i virkeligheten er sjenert. Ingen grunn til å betvile det. Den kvinnelige Jomfru bestiger ikke en margarinkasse for å tale sint og aggressivt mot verden, hun går heller ikke løs på inventariet i en bar. Hun blir ikke arrestert for fyllekjøring, og det er ytterst sjeldent ar en slik kvinne vil stikke seg fram i et nattklubbshow eller liknende."

(Hahaha, jeg liker nr. 2)


(jeg var ganske fin i februar)

Det er veldig kult at årstiden, måneden, datoen og klokkeslettet du blir født har såpass mye å si om personligheten din. For det har faktisk ganske mye å si. Jeg driter i om du ikke tror på det - les ei bok om stjernetegnet ditt (evt. litt på det det som er før/etter ditt), så skal du se.


Kommentarer
Postat av: mia eline

ah, astrologi er spennende :D og når jeg leser om stjernetegnet mitt (krepsen), så synes jeg at det veldig ofte stemmer.

2009-08-23 @ 15:58:20
URL: http://miaeline.blogspot.com
Postat av: ingrid louise

du er alltid fin

2009-08-29 @ 16:12:18
URL: http://www.bigmouthmadness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0