Berusa av Kaizers Orchestra

Heyhoe, jeg fikk klem av han derre sexy i Kaizers. Han ene av de tre som er så sexy, hvertfall.



Han derre Terje vettøøø, han derre Killmaster. Terje "Killmaster" Kaizer, eller bare Terje Winterstø Røthing om du vil. Fin er han hvertfall. Veldig fin, så jeg valset bort når sjansen bød seg, og jeg fikk en klem. Geir og Janove lurte seg unna (de gikk bakveien når jeg ventet på de der de hadde gått ut), men neste gang skal jeg få klem av dem også. Og jeg skal la være å legge fra meg kameraet i bilen, for jeg må jo ha bilde. Ååå de er så fine.




f: Marit Elise Lønnegraff
   Privat
   Marit Elise Lønnegraff


Tipp om jeg har vært på Kaizers Orchestra i dag, da. De var amaaazing, som de alltid er. De spilte de fleste av de beste, og de var sexy og flinke og unike og best i verden.


Kommentarer
Postat av: Ragnhild

JEG VIL OGSÅ HA KLEM AV TERJE

2009-08-08 @ 15:58:24
URL: http://roxienne.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0