Vi sees snart igjen

  • Jeg er splitter naken. Det eneste jeg har på meg er et håndkle som turban, og et håndkle rundt meg.
  • Konserten i går var kjempefin, Peter Nordberg var kjempefin og det var aller finest når han sang "sov lilla syster". Vidar Johnsen var selvfølgelig også fin, været var ikke fint - men vi hadde paraply. Jeg bor tross alt i en paraplyby.
  • Jeg får ikke lastet opp bilder, men det ligger noen på facebook. For de jeg er venn med der, hvertfall.
  • Klassen min er mer enn ok, den er kjempefin. På torsdag reiser vi på klassetur til Utsira(wtf), og jeg gleder meg kjempemasse. Jeg har det til og med kjekt på skolen!
  • Jeg har endelig meldt meg inn i Yes-treningssenter igjen, og i dag trente jeg DanceAerobic med Marthe (ok vi møtter der tilfeldig) som jeg ikke har snakket med siden ... 10. klasse. Wow


så sinnsykt fin

Kommentarer
Postat av: line aurora

utsira! hvorfor har jeg hørt om utsira? hvor er utsira? (du behøver bare å svare på det andre spørsmålet, hihi, det første var til meg selv.)



takk. vinduet er skråtakvindu, bare. men allikevel veldig fint. det regner ofte koselig på det. gleder meg til det blir vinter og snø! han mannen er en jeg møtte på en teplantasje på sri lanka, lengst utti huttiheita. jeg blir så glad av å se på ham!



ps. du er faktisk bare veldig falsk naken når du har på deg håndKLÆR :):)

2009-08-25 @ 23:24:57
URL: http://lineaurora.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0