Malta #1

Nu er jeg paa Malta! Det er passe fint, veldig varmt og ganske greit. Og jeg har blitt solbrent paa steder jeg aldri har blitt solbrent paa tidligere, blant annet paa oyelokkene og under oynene(!), rista(paa foten ja(!), nedre del av magen og rundt der hvor bikinien har vori. Haha. Ogsaa er oynene mine litt skadet av sola(tror jeg), saa i dag har jeg nesten ikke klart aa holde oynene aapne. Ogsaa er jeg litt forkjola, men det gaar nok greit.

I dag har vi vori paa Comino(den blaa lagune), og det var helt nydelig. Krystallblaatt vann, klipper og grotter. Men jeg holdt meg mest i skyggen, da. Jeg har blitt hallveis kjent med de fleste, og i dag begynte vi paa skolen. Helt ok, men lereren var overraskende daarlig i engelsk(uttalen).

Unnskyld 1000 ganger for "aa-ene" og "vori" og "o" i stedet for de tre siste bokstavene. Utenlandsk tastatur ya knoooow. Hater det.

1 minutt med internett igjen. HEJDAAAAAAA ( :-( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0