Heart full of wine

Jeg føler meg så merkelig i kveld, det kan ikke settes ord på. Jeg har lyst til å sitte ute å røyke i hele natt. Det er som om .. jeg vet ikke. Jeg føler meg tom, følelsesløs. Men jeg vet jeg ikke er følelsesløs, jeg har nok følelse til å kjenne såpass. Men jeg føler meg så tung, jeg føler jeg synker inn i sofaen og forsvinner.

Jeg prøver å finne sanger som passer, men alt er bare kjærlighet. Eller feil. Jeg har prøvd Cobra Starship, Elvira Nikolaisen, Sondre Lerche, Ron Pope og mange fler. Vil noen være så barmhjertige å gi meg noen nye musikktips? For jeg trenger det virkelig. Helst avslappende og fin musikk. Sånn fin på en veldig fin og enkel måte (helst uten kjærlighet, som jeg ikke kan sitere fra atm). Nå skal jeg inngå natten med sigarettmusikk, sigaretter og ei bok.

Jeg har btw 4 påloggede(inkludert meg selv) på msn, og 11 frakoblede. Jeg måtte lage meg ny mail, ser du - hotmail stengte kontoen.


[email protected] if u're my friend

Kommentarer
Postat av: mia eline

vet at du allerede har prøvd sondre lerche, men prøv sondre lerche & regina spektor - hell no! regner med at du har hørt den før egentlig, men den er så avslappende :D ellers kan du jo høre på thomas dybdahl - dice? :)

2009-07-26 @ 20:22:11
URL: http://miaeline.blogspot.com
Postat av: ingrid louise

Pavement, Clinic, Eels, Thomas Dybdahl, Kent, Radiohead, Kate Nash, the Breeders.

2009-07-26 @ 22:43:21
URL: http://www.bigmouthmadness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0