Boom boom pow

Malta #2


Nå er jeg hjemme igjen, og det er kjempegodt. Jeg skal fylle opp helgen min med soving og litt spising, også kommer Ingrid Louise neste uke. Jeg har hatt det kjempefint, men jeg skal holde detaljene for meg selv. Det var som om det var et annet liv, en annen verden og at det ikke var helt ekte. Jeg skal bare dele et par stikkord: disco, dansing, sol, varme, strand, solbrent, forkjølelse, skole, beachgames, italienere, franskmenn, shopping, mer varme, svensker, mer sol.

I kveld skal jeg se Girl, interrupted og drikke masse te.

Kommentarer
Postat av: freddy

å synst du det? så bra! å fint i malta? var i hellas eg, herlig med så deilig veir når det er vinter her heime:p + eg elskar coffee and cigarettes! den er så sjukt sjukt inspirerande

2009-07-25 @ 11:41:27
URL: http://graasona.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0