Tiny dancer

Jeg var hos frisøren i går. Siden Renathe ikke var på jobb og Kristine er sykemeldt, var det ei ny jente der i stedet. Hun hadde stygt hår med extensions som lyste lang vei hva de var, 500 gram rosa lipgloss, 700 gram sminke (utenom lipglossen), øredobber + kjede som ikke passet til huden/sminken hennes og hun tygget tyggis som bare faen. Henne skal jeg ikke gå til igjen, for å si det slik, jeg har merket meg navnet hennes. Meeen, resultatet ble helt greit, bedre enn det var fra før.

I går fikk jeg også mitt kjære vitnemål. Jeg og Linn Helen byttet ark for å se hva dedn andre fikk på eksamen først, og hun begynte nesten å hoppe der hun satt i stolen. HANNE HANNE DU MÅ SE PÅ KARAKTEREN DIN!!!! He he he, jeg fikk seks'er på engelsk skriftlig eksamen. Også gråt vi en skvett hver.

Sommerpartyet var meget dårlig. Jeg tror det begynte å bli litt liv i elleve-tiden, men da var jeg dratt til Martine i stedet.

Om mindre enn en time skal jeg hente Ingrid Louise på Flotmyr (busstasjonen), og jeg og pappa sitter her og styrer med et gammelt analogt kamera som jeg skal bruke i kveld. For i kveld skal jeg se Elton John live, og det kommer til å bli kjempefint!!! Eneste som er litt sjit er at Ingrid Louise skal jobbe.

Og hei. Kameraet mitt er på reperasjon og pcen min streiker = lite bildz. Egentlig bare lite blogging fordi jeg ikke gidder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0