Surferosa loves me (i love you too Surferosa♥♥♥)

Siden sist har jeg vært på Metro lekeland for første gang i mitt liv, hvor jeg, Martine og brødrene hennes hadde det kjempekjekt! I går kveld så jeg og Martine Step up 2 the Street (helt fantastisk dansing), og jeg har bestemt meg for å begynne på dansing til høsten (noe jeg burde gjort for mange år siden). Dagen i dag har jeg hatt konfirmasjonsmaraton, hvor jeg har vært i hele tre konfirmasjonsselskaper. Jeg hører på fin musikk av Yann Tiersen, og nå skal jeg en-d-lig se Chicago. I dag på veien til den første konfirmasjonen bestemte jeg meg for at nå er det slutt på alt virrvarr med usunn og masse unødvendig mat, for jeg fikk litt panikk da jeg tenkte over at det er bare to måneder til jeg reiser til Malta. Jeg har jo lyst til å kunne bade når jeg er der, ellers så dør jeg jo sikkert. Så nå skal jeg spise lite og sunt, og jeg skal trene. Tro det eller ei. Har jeg nevnt at jeg ikke kom opp i matte, men heller engelsk til eksamen? Ok, men nå gjorde jeg hvertfall det. Det var full lykke i klasserommet, vi hoppet nesten i taken og vi klemte og jeg gråt nesten. Haha, dramaqueen much? Og sist men hvertfall ikke minst så har min kjæreste tante Esther hatt den ære av å spise middag med selveste Surferosa og bli litt kjent med alles kjære Mariann Thomassen, og så fine som de er har jeg fått en hilsen (fra Mariann) og et (dårlig) bilde av dem sammen, hvor det står; Hanne! Surferosa loves you! MariannRosa.


I love you too Surferosa (och Mariann<3<3<3 och tante <3<3<3).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0