Me gustas tu

I dag fikk jeg invitasjon til Black and white reunion party i Göteborg den 17. oktober. Det kommer sikkert til å bli helt sinsykt bra, bortsett fra at jeg ikke skal være der. :) /// :(. Men det koster kjempemasse penger (200 kr for selve billetten, ca 800 kr t/r Oslo-Göteborg + turen fra Haugesund til Oslo), og den samme helgen er det aktivistkurs i Bergen som jeg skal på. På en måte like greit for da slipper jeg å punge ut med masse penger jeg ikke har for å danse i mange timer for så å reise hjem igjen samme natt. Men jeg savner alle sammen kjempemasse.

♥ Madelene, Birgitte, Mia, Synne, Malene, May

♥ Henriette, Eva, Heidi

♥ Bak:
Birgitte, Anne-Kristin, Hege, Malene, Henriette, Eva, Paula, Annika, Mathilde, Madelene, meg. Midten: Heidi, May, Pernilla, Mia, Synne. Foran: Øystein

♥ Birgitte, Madelene, Heidi (bak Madelene), meg, Malene og Øystein bak Mia

♥ Mia, Birgitte (hahaha), Madelene, Øystein

♥ Mia, Synne, Madelene, Birgitte, May, Pernilla

♥ Birgitte, Mia, Malene, Madelene

♥ Bak og fremover: Birgitte, Malene, May, meg, Mia, Pernilla, Madelene, Mathilde

♥ Birgitte, Øystein, Malene, meg, Madelene

♥ Øystein, Birgitte, Madelene, Synne, meg, Mia, Malene, May

f: de tre øverste er mine, det siste er Pernillas og resten er Synnes.


Kommentarer
Postat av: mia eline

koselige bilder!

2009-09-20 @ 11:48:33
URL: http://miaeline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0