Togkjærleik

Da jeg var liten (4-5-6 år), kjente jeg en fyr som jeg var pittelitt forelsket i. Vi pleide å gjemme oss og kysse, søte som vi var. Også husker jeg at vi så på Thomastoget, ofte. Han likte tog. Og gjett hva? Han liker fortsatt tog, og han er med i en togklubb. Hvafaen. Sykt at det i det hele tatt finnes noe sånt. Han er vel .. 17 år? Jeg tror han driver med fiske og golf også. Han har alltid vært veldig rar, når jeg tenker meg om. Og han er ekkel, kjempeekkel. Flaut for meg, neida. Vi var vel sikkert søte, og på den tiden var det jeg som va kjempefeit og ekkel. Hadde det ikke vært altfor slemt, så hadde jeg delt et bilde av ham med dere.

Snakker ikke stygt om noen som helst, altså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0