My branches are not what they used to be

Om en time skal jeg danse, det blir fint. Ikke at jeg kan danse, men det er fint allikevel.

Om du ikke har hørt "Beyoncé - Sweet dreams", ikke hør den. Akkurat nå skulle jeg ønske at det fantes en teller på spotify, så jeg kunne funnet ut hvor mange ganger jeg har hørt den det siste døgnet. Jeg blir jo helt tullete i hodet, men jeg hører tross alt på den enda mer. Typisk at de spiller den på dans i dag også.

Jeg skal vel begynne å skifte klær og barbere leggene snart, så jeg slipper å stresse masse og kutte meg = rødmalt adidassko.


f: Rebecca Rijsdijk


Kommentarer
Postat av: mia eline

dansing høres fint ut! have fun :]

2009-09-01 @ 19:07:23
URL: http://miaeline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0