GIF og valgnatt

Tine Katrine sin blogg har jeg lært meg å lage GIF-bilder i photoshop! Er ikke det fantastisk, så vet ikke jeg. Og det var jo ikke vanskelig en gang. Men filen vil ikke lastes opp (fuckubloggen), sååå.. Ja.

(Og forresten, Tine Katrine hvis du leser her: HVA HAR JEG TENKT?!?!?! .. ? Jeg får ikke til å kommentere tilbake på bloggen din - og jeg er nysgjerrig for jeg vet ikke hva jeg har tenkt om hva!)




f: privat

Jeg snakker med ei på msn som jeg ble kjent med i sommer. Hun skriver "Siv Jensen ♥" og er seriøs. Mista litt respekt der, altså. Hun har egentlig ikke peiling på politikk, så jeg får snakke om det som om jeg er flink, selv om jeg ikke kan kjempemasse. Kan nok til å ha peiling, hvertfall. Peiling nok til å ikke stemme blått (om jeg hadde hatt muligheten til å stemme). Jeg ser på valgnatt og må gjøre lekser (oi helvete, jeg må lese 4 sider + oppgaver. Jeg gjør det i norsken i morgen), men jeg blogger og facebook-er og jeg blir så stressa! Også er jeg kjempesulten (selv om jeg har spist 7 boller på under to timer) og jeg har kjempevondt i hodet (tok 600mg ibux nå). ÅÅÅ JEG BLIR SÅ IRRITERT NÅR FOLK UTEN PEILING PÅ POLITIKK STEMMER FRP PGA BILLIG SPRIT OG EGOISME.

Kommentarer
Postat av: tinekatrine

jeg... ble forvirret selv nå.

2009-09-14 @ 23:05:19
URL: http://hysj.blogg.no
Postat av: tinekatrine

haha, nei, han sier det i den reklamen. "HVA HAR DU TENKT?!?! :D". var bare det jeg mente :)

og prøv å last opp gifen via photobucket, så får du lagt den inn her!

2009-09-14 @ 23:06:30
URL: http://hysj.blogg.no
Postat av: mia eline

enig! aah. endelig noen som er enig.



åh, jeg er alltid jævlig sulten på mandager. er noe rart med det der. og jeg har ditcha leksene for å følge med på valgnatten i dag. lekser in my ass.

2009-09-14 @ 23:38:14
URL: http://miaeline.blogspot.com
Postat av: tinekatrine

ughugh. okey, var vell dem jeg stemte på også, men er så dritt leeeei.



hehe, hurra!

2009-09-15 @ 10:22:00
URL: http://hysj.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0